anal bakıre amlar "sekshıkayeler" tecavuzhıkayeleri" lolita resımlerı arkadan verenturk kızı

14 Eylül 2011 Çarşamba

lıselı bakıre kızı sınıfta sıktim"sınıfta seks"

Merhaba ben Musa 20 yaşındayım buğday tenli 1.78boyunda arkadaşlarımın tabirine göre yakışıklı birisiyim. bu hikayem 2011in ocak ayında yaşanmış gerçek bir hikayedir.
Şu anda üni 2.sınıftaym.lisedeyken bir arkadaşm wardı ismi rabia. çok güzel yüzlü, balık etli, sürekli diz üstü etek giyer gömleğinin ön düğmelerini açar ve beni hep tahrik ederdi. derslerde falan hep ona bakardm.onu arzulardım. okul dışındada mesajlaşırdık konuşurduk baya samimiydik ama arkadaştık sdece. onun hakknda ne düşündüğümü az çok tahmin ediyodu ama hiç taviz vermiyodu. birgün öğle arasında yemekten sınıfa geldm sınıfta sdece rabia vardı. içeri girdm oturdum oda pencereden dışarı bakıyodu. naber falan konuştuk sonra musa gel dışarda bişi göstericem dedi gittim arkasına noldu ne göstercen dedm ama götüne dayandım hissetti beni biraz öne çekti kendini anladı bende kendimi geri çektim. neyse ertesi günü tatildi ben evdeydim hafif yağmur yağıyodu. sonra dışarı çıktım arabayla gezmeye. rabia msj attı cnm sıkılıyo die. bende dışardayım geleym mi gezeriz dedm nereye gtcez falan derkne kabul etti
aldım onu deniz manzaralı bi yere götürdüm indik arabadan denize bakıyoruz. ben buna yakınlaşmaya çalışıyorum sarılıyorum falan. anladımı niyetimi ama kaçıyodu korkuyodu. ben bunu yanaktan flan öpüyodum ona bişi demiyodu. neyse yağmur bastırdı arabadan uzaklaşmıştık. orda bi kulübe wardı sahipsiz. kapısı penceresi kırık tek odalı. oraya girdik yağmurun dinmesini bekliyoduk.kulübede sadece masa, sandalye ve dolap vardı. ben yine bunu öpüyodum sonra dayanamadım dudağına yapıştım. çok dolgun dudakları vardı süperdi, ilk önce napıyosun yapma flan dedi ama snradan braktı kendini oda öpmeye başladı dudaklarını ısırıyodum zevke geliyodu. sonra masaya dayadım avuç içime tam yerleşen göğüslerini okşamaya başladım. elimi tuttu yapma der gbi ama bi kaç saniye sonra saldı bende üzerndeki ceketi ve gömleği çıkarttım daha sonrada sütyenini. kulak memesini yalamaya başladm ahh uh diye sesler çıkarmya başladı bu
arada sikimide amına dayıyodum masanın üzerine oturttuğumdan. tam zevke gelmişti. sonra göğüslerini yaladm tam bir afetti bembeyaz vücüdu vardı. oda çok zevklendi ve sikimi tuttu dışardan sıvazladı snra pantolonumu indirdi ve yalamaya başladı madem istiyosun peki dedi yaladı dakikalrca. tam boşalmaya yakın söyledm çekti ağzını dışarı boşaldm hadi gidelm dedi bende olmaz dedm yine dudağına yapıştım oda çok istediğini ama korktuğunu söyledi bende bişey olmaz dedm kızlığımı bozmak istemiom ddi bende arkadan olur dedm kabul etti pantalonunu indirdm usulca amını yalamaya başladm amı zaten dakikalar öncesnden sulanmıştı yaladm yaladm amı tazecikti daha yeni traş olmuş taze olduğundan dudakları açılmıyodu bile dilimi sokuyodum aşıırı zevklendi. sikimi aldım elime amının üstüne getirdm bi an irkildi merak etme sokmicam sdece ufak bi gezinti dedm yukarı aşağı oynatmaya başladm yine çok zevklendi inliyodu ahh uhh
hadi gir içime aşkım gir sik beni bie bağırıyodu dayanamadm girdm bi kaç sokmadan snra kan geldi ama umrumuzda değildi yavaş die bağırıyodu ama o bağırdıkça ben daha fazla zevke gelip bi fazla hızlanıyodum çeşitli pozisyonlarda sikiştik sonra arkadan denedk çok acı çektiğinden yine amından sikişmeye devam ettik öle derken akşamı ettik . diğer günlerde bi kaç defa tekrarladık bunu çok zevkli oluyodu daha snra lise bitti ayrı yerlerde üni okumaya başladık bi dahada görüşmedk.

2 yorum:

  1. ISMIM MEHMET 537 443 94 47 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEV ALAMIYORUM DIYORSAN HEP TEK TARAFLI ILISKI YAPAN ERKEKLERE BOYUN EGMEYIN ISI BITTIMI KALKIP SENIN NE OLDU OLDUGUN HIC UMRUNDA OLMAYAN BIR TEK KENDINI DUSUNEN SENI SEKSTE MUTSUZ EDEN ERKEKLERE KOCALARA BOYUN EGMEYIN ARAYIN TANISALIM BIR TLF KADAR YAKINIM SIZE BEN SIZIN MUTLULUGUNUZ ZEVKE GELEMENIZ SEHVETLE DEFALARCA BOSALMANIZ ICIN BURDAYIM ISTANBULDAYIM ARAYIN HAYATI VE KADINLIK DUYGULARINIZI YENIDEN YASAYIN HE ILK DEFA KADIN OLMANIN NASIL BIR DUYGU OLDUGUNU DERINDEN HISEDIN HADI ARAYIN KADININ KALBINDEN BEDENINE RUHUNA DOLANIP BACAKALRININ ARASINDAN ZEVK SUYU OLARAK AKAN BIR ATESLI DOYUMSUZ SINIRSIZ BIR EKEGIM ARAYIN SIZDE BU SINIRISIZ ANLATILMAZ DUYGUYU YASAYIN kolgibbi3450@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. müzik eşliğinde ağır tempoda önce 15dk sevişip daha sonra ağır ağır sürtünerek erkekliğimi içinde hissetmek isteyen bayan var mı?kamerada zevkin doruğuna çıkıp delirmek kudurmak zevk sularımı akıtmak istiyorum.o zaman ekleyin adresimi sertsex_31@hotmail.com (kamera yoksa boşuna eklemeyin) zevk var tatmin var tutku seks var gizlilik prensibimdir evli dul bekar bayanlar isteyeni kendi yatak odasında isteyeni cep telefonunda boşaltırım.ya da cep telefonunda güzel dakikalar yaşatırım 0544 463 19 41 ara sex nedir gör.yapışan rahatsız eden birisi asla değilim.çünkü zorla kimseyle sex yapılmaz.yaşım 28 üniversite mezunuyum.gizlilik çok önemli bana göre.asla pişman olmazsınız.kamera olmayan eklemesin adresimi.SES TONU GÜZEL OLMALI.ÇITIRLARI BEKLİYORUM.ÖZELİM AÇIK.

    YanıtlaSil